Son Başlıklar
Forumlar : Mizah

tnt1903
Çaylak
Erkek
32 yaşında
Mesajlar : 10039
Kapalı Hesap
FBI Seri katillere sormuş ve Hepsi bilmiş ilginç?

Eğer bu soruya doğru cevap veriyorsanız En yakın karakola teslimizolsun..

FBI bu sorusuna Seri katiller tereddütsüz doğru cevabı vermiş.

Bir kadın ANNE sinin cenazesinde bir adam görüyor ve Ona aşık oluyor. Tam 1 ay sonra bu kızımız
ablasını öldürüyor? Sizce Neden Ablasını öldüryor?


Başlangıç
25.05.2006 12.09
Son Mesaj
02.07.2014 23.19 Görelim bakalım Toplam
49 Yanıt yazayım
Sıralama




[1] [2] [3]

Erkek
24 yaşında
Mesajlar : 226
Kapalı Hesap
annesinin katili ablasıymış
25.05.2006 13:05:01
tnt1903
Çaylak
Erkek
32 yaşında
Mesajlar : 10039
Kapalı Hesap
Yok diil Gerçi soruyu yanlış yere koyduk Geyik kısmına koymak lazımdı.. İdare edin Cevabı çok
ilginç ama düşünmek lazım Katil psikolojisine sahip olan bilir
25.05.2006 13:23:23
CiCiMs
Müdavim
Kadın
29 yaşında
Mesajlar : 2390
Çevrimdışı
cevabı verip katil olmaktansa susayım ben en iyisi
25.05.2006 13:41:57
CiCiMs
Müdavim
Kadın
29 yaşında
Mesajlar : 2390
Çevrimdışı
teslim olayım mı :oops:
25.05.2006 13:48:04
CiCiMs
Müdavim
Kadın
29 yaşında
Mesajlar : 2390
Çevrimdışı
ben bi katil adayıyım dağılınnnnnnnnn nennnnn
25.05.2006 13:55:04
tnt1903
Çaylak
Erkek
32 yaşında
Mesajlar : 10039
Kapalı Hesap
Yok daha değil yaff Çok basit bi cevap dediğin Güzel olduğu için alkışladım
25.05.2006 13:59:28
CiCiMs
Müdavim
Kadın
29 yaşında
Mesajlar : 2390
Çevrimdışı
cevabı ablası aşık olduğu adamı seviyor olmasın.... bak zorla katil etme beni
25.05.2006 14:03:27
tnt1903
Çaylak
Erkek
32 yaşında
Mesajlar : 10039
Kapalı Hesap
diil diil
25.05.2006 14:19:51
CiCiMs
Müdavim
Kadın
29 yaşında
Mesajlar : 2390
Çevrimdışı
miras falan mı var ne var
25.05.2006 14:21:16
tnt1903
Çaylak
Erkek
32 yaşında
Mesajlar : 10039
Kapalı Hesap
Mantık kur Önce.. Anne sinin cenezesinde ilk defa görüyor..
25.05.2006 14:28:08
Erkek
24 yaşında
Mesajlar : 226
Kapalı Hesap
anasının manitası
25.05.2006 14:41:53
burcin2288
Çaylak
Kadın
26 yaşında
Mesajlar : 11
Kapalı Hesap
"badheartblackboy" demiş ki:
anasının manitası





yaww adamı öldrmüyo ablasını öldürüyo
25.05.2006 14:45:20
Erkek
25 yaşında
Mesajlar : 354
Çevrimdışı
Kendisi bir seri katil olduğu içindir bence
25.05.2006 14:47:14
kara_kedi_77
Müdavim
Kadın
24 yaşında
Mesajlar : 10190
Çevrimdışı
çünkü ablası kızın aşık olduğu adama asılırr
tmm itiraf ediom katıl benim
25.05.2006 14:48:28
Erkek
24 yaşında
Mesajlar : 226
Kapalı Hesap
ip ucu wersene kıı
25.05.2006 14:49:36
tnt1903
Çaylak
Erkek
32 yaşında
Mesajlar : 10039
Kapalı Hesap
tmm ip ucu:

ANNE nizin cenazesinde Aşık oluyor.. İlk defa görüyor.. Çağrışım yapsın..
25.05.2006 14:59:01
tnt1903
Çaylak
Erkek
32 yaşında
Mesajlar : 10039
Kapalı Hesap
Biraz Düşün bakalım.. 27.Mayısta söylicem Söz.
25.05.2006 15:08:56
Erkek
25 yaşında
Mesajlar : 171
Çevrimdışı
o adama aşık olmasın die
25.05.2006 15:35:51

Belirtilmemiş
yaşında
Mesajlar :
Çevrimdışı
ABLASI ANNESİNİN KAHRINDAN ÖLMÜŞ BEA KARIŞTIRMAYIN BEA
25.05.2006 16:33:54
Erkek
25 yaşında
Mesajlar : 1395
Kapalı Hesap
bence en mantıklı cevap şu annesinin katili o adamdır. yakında katil bizim kızı öldürdüğü zaman
cenazede ablası katili görüp aşık olmasın diye öldürüyodur tamamen bi kıskançlık yani
25.05.2006 17:27:35

[1] [2] [3]

Şu an bu başlığı okuyanlar: 1 ziyaretçi..

Forumlar :
Mizah


Yanıtla:


Facebook sayfamızı beğen, en komik resimleri arkadaşlarınla paylaş.