Son Başlıklar
Forumlar : Mizah

ben_yunus
Çaylak
Erkek
25 yaşında
Mesajlar : 6
Kapalı Hesap
Yaşanmış Lise Şakaları

Lise sonsunuz, tembel bir sınıfsınız ve sınıfınızda sizden farklı; hem çok efendi, hem de çok
çalışkan biri mi var? O halde ona bu şakayı yapın.
Mesela hoca ders çalışmanız için sizi serbest bıraktı. Ön sırada oturan çalışkan arkadaşınızın
test kitabını çıkararak soru çözdüğünü gördünüz. Hemen onun yanına gidin. Sırtını sıvazlayın, muzur
bir şekilde gülerek hocaya bakın ve hocanın duyabileceği bir şekilde; fakat hocanın duymasını
istemiyormuş gibi bir tonla:
- Tamam tamam, hoca gördü, "test çözüyor, çalışan çocuk" dedi. Tamam kapat, bırak
artık, kaldır kitabı..."
deyin. Sonra bir arkadaşınızı yanınıza çağırarak:
- Gel biz de ön sıraya oturalım. Hoca görsün, "çalışıyorlar" desin. Hem sonra iyi not
verir...
deyin. Çocuk utanıp arka sıralardan birine geçecektir. Bir mühlet bekleyin... O test çözmeye dalınca
oturduğu yönde oturan arkadaşlarınızın çaktırmadan hocanın onu görebileceği şekilde kenarlara
çekilmesini sağlayın. Ardından onun yanına gidin, şefkatle başını okşayın ve:
- Hocam bakın arkadaşımız test çözüyor!
diyerek hocaya onu işaret edin. Sonra ona dönün ve:
- Kaldır havaya kitabını. Hoca görsün...
deyin. İyice utanan çocuk saklanmaya çalışacaktır. Kolundan tutarak onu çekiştirin ve:
- Ya hoca seni orada göremiyor. Öne git, not verir bak...
deyin.
Tenefüstesiniz. Yanınıza 4-5 arkadaşınızı alın. Mafya tavırlarıyla yanına gidin ve etrafını
çevirin. Bu arada bir arkadaşınız telefonundan Kurtlar Vadisi-Cendere müziğini çalsın. Ardından ona
sınıfın huzur ve düzenini bozduğunu, okulda test çözmemesi gerektiğini söyleyerek iyi bir ferman
kesin. Tabi bunu yaparken abartıya kaçarak onu üzmeyin.
Farklı bir derstesiniz, farklı bir hoca... Her zamanki muzip tavırlarınızla yanına gidin ve
gözlerinizi hocaya çevirerek:
- Hani test kitanın nerede? Çıkar çözsene... Hani bundan önceki derste hocaya görmüştü,
"aferin" demişti. Çıkar bu hoca da görsün...
deyin. Çocuk tabi o fermandan sonra kitap falan çıkarmayacaktır. Bu sefer siz elinizde bir test
kitabıyla yanına gidin, kitabı sırasına koyun ve:
-Al bunu. Hoca baktığında çalışıyor gibi yap, not verir...
deyin ve elinizle çocuğun başını kitaba doğru eğmeye zorlayın. Ardından çocuğun yüzüne bir bakın.
Yüz ifadesinden aynen şunu okuyabilirsiniz:
"Ulan ben çalışanın da çalışmayanın da..."





En son 19.12.2006 11:29:39 tarihinde olmak üzere 1 defa kullanıcı tarafından değiştirildi.

Başlangıç
18.12.2006 12.03
Son Mesaj
19.12.2006 11.23 Görelim bakalım Toplam
30 Yanıt yazayım
Sıralama




[1] [2]

Erkek
23 yaşında
Mesajlar : 6169
Kapalı Hesap
biz de başarılıyız da bu şaka bize işlemez
18.12.2006 15:21:56
NyKoo
Müdavim
Erkek
57 yaşında
Mesajlar : 206
Çevrimdışı
hmm bu plan gliştirilebilir aslnda

18.12.2006 15:27:05
haylazcocuk
Müdavim
Erkek
27 yaşında
Mesajlar : 42
Çevrimdışı
AZINLIK HAKLARI DİE BİRŞEY VAR YAA
BİZ CALIŞMIYOZ BARİ CALIŞANA ENGEL OLMAYALIM
18.12.2006 15:34:33
trofen
Çaylak
Kadın
25 yaşında
Mesajlar : 29
Kapalı Hesap
benim lise anılarım daha komik
18.12.2006 15:45:01
herrgele
Çaylak
Erkek
25 yaşında
Mesajlar : 70
Kapalı Hesap
çok saçma
18.12.2006 15:51:01
Erkek
25 yaşında
Mesajlar : 14
Kapalı Hesap
berbat şakalar bence
18.12.2006 16:18:52
Erkek
24 yaşında
Mesajlar : 14
Kapalı Hesap
aslında birini ders calışırken rahatsız etmek güzel birşey deyil ama arada sırada küçük şakalar
yapıla bilir hoş biz bunların daha eşşek şakasını yapıyoruzz ama neysee
18.12.2006 16:45:28
CHeLeKeSH
Müdavim
Erkek
24 yaşında
Mesajlar : 229
Çevrimdışı
boyle şeylere gerenk yok maykkkk
18.12.2006 16:50:36
ben_yunus
Çaylak
Erkek
25 yaşında
Mesajlar : 6
Kapalı Hesap
Bu arada söylemeyi unuttum. Buradaki şakazede benim
18.12.2006 16:51:56
merwe_962
Müdavim
Kadın
24 yaşında
Mesajlar : 1266
Çevrimdışı
saçma bencede ayriyeten çok uzun olmuş sonuna doğru geldim ama başını unuttum
18.12.2006 16:53:32
ben_yunus
Çaylak
Erkek
25 yaşında
Mesajlar : 6
Kapalı Hesap
Ya arkadaşlar ben şakazede olarak sizin kadar tepki göstermemiştim
18.12.2006 16:54:03
ben_yunus
Çaylak
Erkek
25 yaşında
Mesajlar : 6
Kapalı Hesap
Bu bana lisede yapılan en komik şakaydı
Sizin lisede yaşamız olduğunuz daha komik bir anınız var mı?
18.12.2006 17:01:51
KayserilI38
Müdavim
Kadın
26 yaşında
Mesajlar : 933
Çevrimdışı
ne gareziniz var caliskan insanlara anlamiyorum...
kiskanclikmi ne ???
18.12.2006 17:27:58
mavilim_15
Müdavim
Kadın
22 yaşında
Mesajlar : 1721
Çevrimdışı
varya bana böyle bişi yapsınlar zağlarını burunlarını dağıtırım hoca varsa içerde var aaaaa yaniii
18.12.2006 17:31:33
MaNgAkA
Müdavim
Erkek
25 yaşında
Mesajlar : 145
Çevrimdışı
hmm bilemiyorm bna baya saçma geldii....
18.12.2006 17:35:31
gogovivi
Çaylak
Erkek
32 yaşında
Mesajlar : 243
Kapalı Hesap
ÇOKDA ETKİLEYİCİ DEĞİLDİ BENCE

18.12.2006 18:12:21
Kadın
25 yaşında
Mesajlar : 22
Kapalı Hesap
yaa aslında saçma birass yaaaa
18.12.2006 18:12:35
gogovivi
Çaylak
Erkek
32 yaşında
Mesajlar : 243
Kapalı Hesap
AMA YİNEDE ELİNE SAĞLIK
18.12.2006 18:13:19
KARNIYARIK
Çaylak
Erkek
28 yaşında
Mesajlar : 377
Kapalı Hesap
liselerın durumu meydanda ısde mafyacılık oynuyolar
18.12.2006 18:23:28
ajitem
Müdavim
Kadın
25 yaşında
Mesajlar : 11974
Çevrimdışı
olmas öle sey bir insanı küçük düsürmek hiçte hos deil
18.12.2006 18:34:27

[1] [2]

Şu an bu başlığı okuyanlar: 1 ziyaretçi..

Forumlar :
Mizah


Yanıtla:


Facebook sayfamızı beğen, en komik resimleri arkadaşlarınla paylaş.